High School Amerika!

drukke weken in 'merica.

Hier ben ik weer met wat mijn soort van wekelijkse update zou moeten zijn. Niet echt gelukt dus de afgelopen weken.

Maar goed ondanks mijn pauze (zo ga ik het maar noemen als ik niet de tijd heb om wekelijks mijn blog up te daten) zal ik jullie maar uit jullie wachten verlossen, want ik weet dat jullie natuurlijk elke dag speciaal op Facebook kijken om te kijken of ik mijn blog heb upgedate.
Maar om dan weer terug te komen bij mijn doel, de afgelopen weken. Ondanks het feit dat ik het ongelooflijk druk heb met school, football en alle andere dingen die hier on mij heen gebeuren. De afgelopen school dagen gingen ongeveer zo:
6:40 ik word wakker om naar school te gaan (ja je leest het goed, ik wordt voor 7 uur wakker)
om 7:30 begint mijn school en dan rond 3:30 is iedereen klaar met school en is het chaos op de gangen. Niet dat het een probleem is, als school klaar is ga ik meestal wat chillen met wat kerels uit het football team, die net zoals ik niet de luxe hebben om naar huis te gaan. Dus wachten/ chillen/ relaxen (naam het zelf maar), tot de football practice start om 4 uur.
Als football om 4 uur begint dan starten we met wat fitness, waarna we het veld op te gaan rond 5en om te trainen 8. Daarna (nadat ik langer 12u op school ben geweest (ja ook dat lees je goed, ik ben elke dag het grootste deel van mijn dag op school)) ga ik maar is naar huis omdat dat ook maar is moet gebeuren. Ondanks dat ik 9 van de 10 keren ongelooflijk moe ben, moet ik meestal dan nog huiswerk maken. Maar goed heel erg vind ik het persoonlijk niet.
Op vrijdagen zijn mijn dagen een beetje anders omdat we dan wedstrijd hebben. Ik heb zelfs al mogen spelen. Niet heel veel, maar goed met mijn 5 weken training had ik ook niet anders verwacht. We spelen dan ook op het hoogste niveau van de staat. Helaas hebben we in onze league nog geen wedstrijd weten te winnen. Niet alles kan helaas goed gaan. Op zaterdag hebben we onze recovery training van 8:00 – 12:00 helaas worden we op zaterdag ook niet gespaard om uit te slapen. Maar op die dag kijken we film, fitnessen we (5de keer in de week) en daarna doen we rekoefeningen en tot slot kijken we nog even bij de 3th grade football.
dan heb ik nog de rest van de zaterdag vrij samen met de zondag. Op die dagen ben ik samen met een van de jongens uit het football team naar sky high geweest, een plaats vol gestouwd met trampolines en dus zeer vermoeiend maar zeker de moeite waard (zelfs voor iemand die dus totaal geen salto’s of iets kan maken). Ook heb ik lacrosse gespeeld, wat echt geweldig was. Ik had dus nog nooit zon stick in mijn handen gehad en had, mede door mijn hockey skills, binnen ongeveer 10 minuten door hoe je moest gooien en vangen, tot verbazing van mijn mede lacrosse mensen. Ook ben ik naar de lacrosse coach gestapt samen met iemand uit het lacrosse team, uitgelegd dat ik in het team wilde, en de volgende dag kreeg ik al te horen dat ik op lijst was gezet! Deze week heb ik van een van de jongens een lacrosse stick te leen gekregen om mee te oefenen, wat tot nu toe best goed gaat.
dus zoals je ziet zitten mijn weken best wel vol. En persoonlijk vind ik dat wel fijn, dan ga ik me niet vervelen, ook gaat dan (helaas) de tijd dan best wel snel omdat ik hier nu ongeveer 6-7 weken al zit. Maar goed, ik ga hier maar eens een einde aan maken en jullie uit jullie lees plezier halen, nogmaals ik weet dat ieders hoogtepuntje van zijn/haar week is.

Maar houdoe uit het hier nog steeds zonnige Lake Oswego, Oregon.

Reacties

Reacties

Sonja

Wat een druk weekprogramma,Ramon. Respect!

Jennifer

Zeau hè wat een drukke weken. Maar erg fijn te lezen dat je het naar je zin hebt en je je dus absoluut niet verveelt. Lacrosse haha wat gaaf dat je dat ook wilt proberen..Na het filmpje bij jullie thuis weet ik waar je over praat haha. Wil je eigenlijk wel s zien op het Football veld. Succes weer..En fijn dat de post dus aankomt (10 dagen in dit geval)

Bas

He, gelukkig ben je "houdoe"nog niet vergeten.
En ik vrees dat het thuisfront ook niet gaat vergeten dat je echt wel vroeg op kan staan :-)
Ik hoop dat we je nog herkennen als je terugkomt want met al dat sporten zullen er heel wat kilootjes bijkomen.
Keep the spirit going and take care.

Yvonne

De sport Lacrosse even opgezocht, bijzondere sport, lijkt wel een combi van American football en hochey. Dus snap dat jij dit spel snel onder de knie hebt. Succes met al je sportieve activiteiten.
Groeten David Yvonne Britt & Lynn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active