High School Amerika!

Updates uit 'merica

Hallo mensen aan de andere kant van de wereld,

Nu ik hier al redelijk geamerikaniseerd wordt, en mijn dagen nog steeds ongelooflijk vol zitten met football. Heb ik nu het zondag is wat tijd, en kan ik jullie saaie Europese leventjes weer even wat leuker maken met mijn super geweldige blog (hoera voor mij).

Maar goed mijn afgelopen weken, naast de 80% football en 10% school heb ik gelukkig nog 10% over om leuke dingetjes te doen. De afgelopen weken heb ik mijn Senior Pictures gemaakt (geen zorgen foto’s volgen nog). En heb ik me voornamelijk vermaakt door te chillen met wat andere gasten uit hete football team.

Ondanks mijn drukke weken heb ik het hier nog steeds super naar mijn zin en gaat de tijd nog steeds super snel! Ondertussen ben ik hier al langer dan 2 maanden!

Vanavond hebben de Amerikanen trouwens het genoegen om mij netjes gekleed te zien. Omdat wij als football team, een dinertje hebben voor het cheer/ dans team hebben, als dankjewel voor ze. En omdat Amerikanen alles nogal (extreem) serieus nemen moeten wij netjes gekleed, zo netjes zelfs dat we half in pak moeten komen.

Helaas heb ik niet heel veel meer te vertellen voor nu.
dus houdoe uit het (nog steeds terwijl het eigenlijk zou moeten regenen) zonnige Lake Oswego.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active