High School Amerika!

Halfway there

Heyy vriendjes en vriendinnetjes.

Afgelopen weken waren voor mij weer is erg druk en had ik weinig tijd. Maar gelukkig voor jullie, hier ben ik weer. Om mijn verhaal maar is te starten. Afgelopen week had ik finals week, een proefwerkweek. Helaas moest ik die ook nemen en omdat iedereen weet hoeveel ik van toetsen hou, was deze week echt geweldig leuk. Gelukkig was deze week maar 3 dagen en was ik vrijdag vrij en had ik dus een lang weekend.
Ook is lacrosse onderhand deel gaan nemen van mijn dagelijkse routine, ik heb nu 3 keer per week conditietraining. En probeer in mijn vrije tijd zoveel mogelijk “wallball” te spelen. Klinkt als een spelletje, maar het is simpelweg gewoon een manier om je gooien en vangen techniek beter te maken. Maar goed training, aan iedereen die zijn conditietraining haat in hockey, voetbal, tennis of wat dan ook. Het is waarschijnlijk niet echt te vergelijken met wat we hier doen. Om maar zo te zeggen, er is nog geen week geweest dat er niemand was die moest overgeven. Ik natuurlijk niet, maar ik ben een beest.
Ook ben ik vorige week met Josh naar The Revenant geweest, en voor iedereen die hem nog niet gezien heeft, zeker het kijken waard.
vanaf de komende week begint mijn nieuwe semester en dat betekent dat ik weer wat nieuwe klassen krijg. Onder andere: “weight lifting” jahoor, vanaf nu mag ik tijdens schooltijd mijn uurtjes besteden in de fitness en ik krijg er nog een cijfer voor ook. Ik zou zeggen dit moet elke school aanbieden.
Ook heb ik in mijn vrije tijd nog wat “gejamt” met wat vrienden van mij en ja, beeldmateriaal zal volgen zodra we wat hebben.

Groetjes Ramon

Reacties

Reacties

Jennifer

Yeah weer een berichtje leuk. Nog steeds druk in de weer...Lacrossse voorbereidingen begonnen..mooi!
Hier gaat bijna het carnaval van start..en hebben de jongens een weekje vakantie. Leuk als je nog wat foto's post.
En ons psv....staat op 1!

Gr.van je trouwe fan ????

Sonja

Fijn! Weer wat nieuws uit Lake Oswego!
Hopelijk was je succesvol in je finalsweek.
En ja, je bent nu echt "halfway your stay over there"!
Volgens mij heb je het te druk om heimwee te hebben, of zie ik dat verkeerd?
Liefs van je oma Sonja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active