High School Amerika!

meer updates uit 'merica!

Hallo iedereen!

Jaja ik weet het, het is weer een tijd geleden dat ik jullie een update heb gegeven vanuit “the land of opportunities” en het land van onbeperkte hamburgers. En ik weet dat jullie toppunt van de week natuurlijk deze bloggen zijn. Maar ik was druk “living the American dream”, en daarom kan ik jullie dus vertellen dat ik op zaterdag de ingewanden van een pompoen eruit heb geschoten. Ik was, net zoals normaal, weer een natuurtalent en niemand kon mijn sicke skills evenaren. Gelukkig konden mijn hostdad en zijn vader en broer er ook wat van, en stond ik niet alleen aan de top.
Maar goed genoeg over dat, wat heb ik in de dagen gedaan dat jullie allemaal nerveus nagelbijtend achter jullie computers zitten te zoeken naar mijn blog.
allereerst afgelopen vrijdag ben ik naar een lacrosse wedstrijd, dat was leuk. Laketown (het team waar wij voor waren) had gewonnen met 12-4. Go laketown!
Op de doordeweekse dagen was niet heel veel bijzonders gebeurd naast school. Behalve dan dat het football team woensdagavond hun afsluiting had, dus we aten een hapje. Iemand deed een woordje (van 3 uur), en vervolgens konden we weer naar huis. Maar wel leuk om een keertje mee te maken. Afgelopen week is niet heel veel bijzonders gebeurd, behalve dan dat ik naar de film ben geweest. Naar “the last witch hunter” ik vond hem wel de moeite waard om te kijken. En over films gesproken, vandaag ga ik naar “the hunger games”.
oja en had ik al gezegd dat ik een weekje vakantie heb? Want dat heb ik. Lekker een weekje relaxen en dan op donderdag is het thanksgiving, of zoals josh het graag noemt, “Turkeyday”.
Maar dit is het dan weer voor deze blog. Ik moet me nu mentaal gaan voorbereiden op kijken van “the hungergames” want dit is namelijk de eerste keer dat ik er een van de serie zonder mijn moeke ga kijken. Het zal een ongelooflijke uitdaging worden, maar ik heb er vertrouwen in dat ik mezelf er overheen kan zetten en dat ik er alleen maar sterker van wordt.

Houdoe, Ramon

Ps, het is hier ineens superkoud geworden, rond 5 graden nu overdag. En al kleine vorst s ’nachts. Oh en het regent hier ook veel nu, dus jullie zijn niet de enige!

Reacties

Reacties

Annelies Bijvelds

Weer erg leuk om je update te lezen Ramon. En volgens mij heeft je moeke hetzelfde gevoel voor wat betreft die film...
En het was heel erg bijzonder dat we je afgelopen donderdagavond via facetime op je moeders mobiel hebben gezien! Dikke knuffel van de Bijveldsjes xxx

Sonja

Fijne vakantieweek!

Jennifer

Hey Monneke, Allereerst va harte met je zus(je) en wt een leuk cadeau zeg! Wij gaan strakjes even feliciteren. Leuk weer iets van je te lezen. Terwijl jij de ingewanden van de pompoen eruit schoot, vielen hier de ingewanden uit de pompoen, door het te laat opruimen..getver! Ietsje meer rust momenteel voor jou, ook wel even fijn denk ik..aangezien school en dat vele trainen best pittig was. Ook hier is het erg fris geworden..dat scheelt wel een graadje of 10 met een week geleden. Hoe gaat het op school?

Gr, en dikke X Jenn +aanhang ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active