High School Amerika!

Lacrosse

Eeey iedereen!

Vandaag een ander blogje dan normaal. De normale blog zal waarschijnlijk later deze week komen ( kan niks beloven sorry).
Van de mensen die mijn blog volgen, zullen er vast nog wel een paar weten dat ik ooit zei dat ik Lacrosse geweldig vond. Gelukkig is er niks ergs gebeurd dat ik dat nu niet meer vind. Maar ik heb mezelf wel bij het lacrosse team gevoegd, het winter team, genaamd Laketown (simpelweg een “offseason” lacrosse team). Nou vind ik lacrosse nog steeds geweldig, maar er is een klein probleem:
omdat lacrosse geen schoolsport is maar een clubsport, wordt het niet door de school gesponsord en je kan het al raden daardoor zijn de kosten hoger.
Maar nou is het tot mijn gedachte gekomen dat heel veel mensen niet weten wat lacrosse nou precies is. Hier mijn uitleg:
Lacrosse is een Amerikaanse sport die over de afgelopen jaren veel populariteit heeft gekregen. Het is in mijn ogen een combinatie van ijshockey en hockey. Het heeft ook wat nieuwe dingen. Zo speel je lacrosse natuurlijk met een lacrosse stick, maar gaat de bal in tegenstelling tot ijshockey en hockey voornamelijk door de lucht in plaats van over de grond. De stick is simpel gezegd een harde stok met een net eraan. Je scoort door in de goal te gooien. De goal is iets groter als een ijshockey goal. Wil je meer weten? Ga naar http://www.nederlandlacrosse.nl/nl/over-lacrosse
maar terug naar het punt waar ik op probeerde te komen. Omdat lacrosse geen schoolsport is maar een clubsport is, zitten er meer kosten aan verbonden. Te veel kosten voor een tiener, die niet kan werken. Dus heb ik een funding pagina opgericht (ik zal de link onderin zetten). Ik zou het geweldig vinden als ik het totale bedrag bij elkaar zou kunnen krijgen. Maar elk bedrag wordt gewaardeerd! Dus zelfs als je niet kan doneren, graag even delen!
Dankjewel alvast!

Groetjes, Ramon

https://www.gofundme.com/Ramonslacrosse

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active