High School Amerika!

Kerst!

Hey iedereen!

Ja ik weet het, ik heb al lang geen blog meer geschreven. Soms vergeet ik het ook, dan heb ik gelukkig een van mijn trouwste fans (moeke shout-out naar jou) die mij er weer aan herinnert dat jullie hoogte punt van de week natuurlijk mijn geweldige super “amazing” blog is. Serieus ik zit er aan te denken om mijn blogs naam te veranderen in: “De Super Geweldige Ramon Blog”. Dus ik naar het blog kantoor, blijkt die naam al in gebruik te zijn. He verdorie. Maar goed zoals jullie kunnen lezen of sommige dan horen met mijn stem in je hoofd, het gaat goed met mij. Gelukkig wie moet er anders deze geweldige bloggen schrijven.
Maar ik heb nu heerlijk vakantie. Ik denk dat dit ongeveer de enige vakantie is die ik gelijk heb samen met de mensen uit “dutchland” want onze lente vakantie gaat volgens mij niet gelijk met onze lente vakantie. Maar goed niks te klagen, heb een heerlijk bed, een dak boven mijn hoofd en voedsel. Voedsel iets wat ik veel heb gezien de afgelopen dagen. En waarom dat dan hoor ik iedereen denken. Maar net zoals in nederland was het hier kerst. Of ik kan beter zeggen: “net zoals hier hadden jullie in Nederland kerst”. Want volgens Amerikanen komt praktisch alles uit Amerika, ook al als het niet zo is. Maar goed terug naar kerst en eten. Op kerst avond gingen ik en Josh naar zijn oom, een oom die verassend goed kan koken, maar goed ook want het was een 2uur rit. En de mensen die mij een beetje kennen weten dat ik niet goed 2uur zonder eten kan. Dus wij komen daar aan en ja hoor, hoppa voedsel! Niet al te lang dat wij zijn gearriveerd konden we beginnen: Hamm, mashed potatoes, strawberry salad en nog veel meer. En het was heerlijk.
Daarna speelden we wat spelletjes en kletsten we nog wat gezellig. De volgende dag gingen we weer terug voor nog meer voedsel! Dit keer was het weer heerlijk. Dus je kan wel zeggen dat kerst geslaagd was. Amerikaanse kerst gehad, check.

Morgen ga ik de Amerikanen is laten zien hoe je moet schaatsen, want ik ga schaatsen morgen samen met wat vrienden. En dit is dan weer helaas het einde van deze aflevering van “Ramons avonturen in amerika” maar niet getreurd want het is bijna oud en nieuw, dus dat betekent weer iets nieuws!

dus Houdoe uit het nu koude (het heeft hier gister even gesneeuwd, bleef helaas niet liggen dus ik huilen) Lake Oswego.

Reacties

Reacties

Jennifer

Hey Ramon, Leuke blog weer. Dat je een super coole chille blog hebt..dat weten we...maar we willen gewoon graag weten wat je allemaal doet en meemaakt. Mis soms wat foto's van je...want als we zo blij worden van een nieuw reisverslag...willen we ook coole Ramon foto''s haha...
Fijn dat je met kerst hebt kunnen genieten van heerlijk eten en gezelligheid. En uitslapen...dat was al helemaal een feest. Hoe staat het met de inhoud van je 5 december pakket? Al leeg gegeten of zuinig gebleven..hihi...
Deze (ook trouwe) fan stuurt je wel weer allerlei berichtjes, info en grappen vanuit The Netherlands. ???

Opa Ron

Hoi Ramon, goed gegeten dus.
Nou dan hadden wij het een stuk minder hier in Dutchland. Als voorgerecht zalm met dille en brioche, dan een bospaddenstoelensoepje, als tussendoortje een halve kwartel met pompoen en daarna de hertenrugfilet. De toe was een grand dessert. En een flesje wijn natuurlijk.
Kortom, behelpen.
Blijf schrijven, vooral hoe het schaatsen is gegaan.
Houdoe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active